Rainy day

28 augustus 2014 - Singapore, Singapore

Vandaag was het opstaan een beetje moeilijker.. combinatie jetlag en laat slapen is niet echt een top idee ;-) Maar we maken van elke dag een leuke dag, dus ook vandaag.

Na het opstaan hebben we onze spullen gepakt want vanaf vanavond slapen we op een nieuwe bestemming.. Daar kijken we enorm naar uit! Net op het moment dat alles ingepakt was zouden we naar de bekende Singapore vertrekken, maar toen begon het heel hard te regenen en viel ons plan letterlijk in het water.

Plannen omdraaien was geen probleem dus we vertrokken dan naar het National Cancer Hospital in Singapore. We gaan namelijk in elk land de ziekenhuizen vergelijken omdat we tenslotte Think-Pink graag willen steunen.

Daar werden we hartelijk ontvangen en vertelde Debbie Tan over hoe zij er mee omgaan. Een van deze weken zullen jullie hier een verslag kunnen vinden van het interview!

Na ons leerrijk bezoek hebben we voor het eerst iets gegeten wat echt helemaal niet lekker was. De eerste maaltijd wat we niet hebben opgegeten en dus totaal verkeerd gekozen hebben.

Little India hebben we vandaag ook bezocht, de sfeer opsnuiven voor binnen 7 maand ;-) Daar hebben we kennis gemaakt met de henna. Ten slotte naar Orchard Road gegaan. Ongelooflijk veel Shopping Malls bij elkaar!

Nu maken we ons klaar om te vertrekken naar Sentosa Island om daar ons nieuw verblijfplaatsje te ontdekken. Spanneeeend!!