Naam:
Foto’s:
444
Video’s:

Over ons

Hey hooi! Wij zijn twee Belgische meisjes die vanaf 25 augustus Zuid-Oost Azie voor ongeveer 9 maand gaan ontdekken.

We houden jullie dan uiteraard op de hoogte en dit doen we met 2 blogs, 1 blog in het Engels: http://4feet1way.wordpress.com/

en 1 blog in het Nederlands: http://www.4feet1way.reislogger.nl

Allereerst zullen we ons voorstellen:

Paulien: Ik ben 17 jaar oud en in november word ik 18. Ik heb er altijd van gedroomd om veel te reizen,  om veel nieuwe mensen te ontmoeten en zoveel mogelijk nieuwe culturen te leren kennen. Ik woon in België samen met mijn mama, oudere broer en mijn twee lieve huisdieren.

Silke:  Ik ben 19 jaar oud en net afgestudeerd aan het middelbaar onderwijs. Wat ik zou gaan studeren wist ik absoluut niet. Hierdoor dacht ik aan zeker een sabbatjaar en dit leek mij dus de perfecte oplossing want ik hou enorm veel van reizen, mensen ontmoeten en culturen leren kennen. Het is ook een kinderdroom om na het middelbaar onderwijs een jaartje naar het buitenland te trekken. Deze mag dankzij mijn lieve mama en papa uitkomen. Ik woon in België samen met mijn jongere broer, mama en papa.

We hopen dat jullie ook iets of wat kunnen meegenieten van onze reis en we hopen vooral dat we jullie een beetje kunnen inspireren.

Love,

Silke & Paulien

Over onze reis

Voor ons is deze reis een enorme ervaring. We zijn nog heel jong en hebben ook nog niet echt veel ervaring met alleen reizen. Maar dit maakt het voor ons ook weer extra spannend, we moeten heel erg veel zelf regelen wat het voor ons wel zeer moeilijk maakt. Gelukkig krijgen we ook hulp van onze lieve families en vrienden. Zonder hun was het een heel stuk moeilijker geweest.

We hebben er wel enorm veel zin in en kijken er zeer hard naar uit.

Azie... Here we come!

Bezochte landen

Wij hebben 14 landen (6%) bezocht:

België, Cambodja, Duitsland, Frankrijk, Indonesië, Italië, Maleisië, Marokko, Nederland, Singapore, Spanje, Sri Lanka, Thailand, Vietnam.