Van warm naar koud: van Mui Ne naar Da Lat

13 november 2014 - Da Lat, Vietnam

En nu volgen ze snel! ;-)

9 november
Zijn we vertrokken met het busje naar Mui Ne! We sliepen in een heerlijk hostel met een reuze zwembad! Heerlijk!  Frisse duik en bedje in!

10 november hebben we met 2 andere meisjes van een tour gedaan naar de 'White sanddunes' het was echt een van de topdagen!

Superman in de white sand dunes

Eerst zijn we door een rivier gewandeld, ook wel de Fairy Stream genoemd! Daar konden ook oranje zand zien! En heeft ons Polleke een klavertje vier gevonden! Lucky her!
In de white sand dunes hebben we een quad gehuurd en door het zand geraced! Wat was dat leuk!

Rijden met de quad door de white sand dunes

Tot slot hebben we daar ook kunnen genieten van de zonsondergang. WAUW!

Die avond was er ook een feestje in het hostel! Super gezellig met z'n alle! Heerlijk!! Wel wat laat in ons bedje ;-)

11 november was het moeilijk om op te staan! Daarom hebben we ons laten verwennen met een heerlijk buffet ontbijt! Jummie jummie!
Dan onze zakken ingepakt en wat gechilled aan het zwembad. 'S avonds had onze 'brother' Marat (vriend die we in Penang leerden kennen) een Russische voorstelling. Hij had gevraagd om te komen zodat we elkaar nog eens zagen. We hadden niet zoveel aan dat Russisch, maar oh wat waren we blij om hem te zien! Eenmaal terug in ons hostel hebben we gedouched en plots stond Marat daar weer, hij kwam t-shirts brengen (van zijn project). Dit was echt een super verassing! Thank you Marat!

Onze 'brother' Marat

12 november namen de de bus richting Da Lat. Eenmaal aangekomen..
Brrrr wat was het hier koud! Noujaa koud, 's avonds was het 19 graden. Dus hebben we ons maar laten verwennen met een manicure en pedicure! Heerlijk zo een verwennerij!

Manicure en pedicure als verwennamiddagje na een verschrikkelijke busrit!

Dan hebben we met ons hele hostel samen eten gekookt en gegeten! Super gezellig en leuk! (Delicatesse van hier: embryo eitjes! Ieeuuww!! )
Daarna zijn we met echt het hele hostel uitgegaan, inclusief de hosteleigenaars!

13 november ben ik samen met Ella (vriendin van hostel) gaan canyoningen!  Wauw wat was dit leuk! Maar ooh zo vreselijk eng!! Het was wel echt super leuk!! We hebben enorm veel plezier gehad!! Maar als je naar Da Lat gaat, moet je dit doen!!!

Silke aan het canyoningen

Paulien ging ondertussen samen met de anderen van het hostel met de scooter rondrijden in Da Lat! Ze vond het super leuk!! Gelukkig!!

Polleke op haar scooter tour door de countryside van Da Lat. Hier naast de elephant waterfall.

1. Fanny Van Severen:
    21 november 2014
    Jullie brother "Marat" mag er best wezen zeg ... zone knappe gast !! Prachtige zwart/wit foto ook ... jullie lijken precies 3 acteurs en/of vedetten op een Oscar-uitreiking ! Waw ! Genieten maar meisjes ... onvoorstelbaar wat jullie allemaal beleven ... Dikke zoen aan beiden en tot volgend bericht waar we allemaal onzettend naar uitkijken ! xxxxx Fanny