Verjaardag Polleke en Halong Bay

2 december 2014 - Hanoi, Vietnam

29 november
Hiep hier hoera voor ons Pollekeee!! 18.. Eindelijk is ze wettelijk volwassen! :D ik heb ze wakker gemaakt met een mooi happy birthday liedje en al haar briefjes en cadeautjes uit België.. Hihi!
Lekker ontbeten en samen met Karinne en Peter vertrokken naar de Pottery Village! Super leuk en schattig dorpje, waar ze - zoals wel duidelijk is - potten maken uit klei. Als souvenirtje hebben we van Karinne elk een lepeltje gekregen. Heel erg leuk! Dankje Karinne en Peter!
Om 16uur werden we afgezet in de old quarter van Hanoi. Daar hebben we eerst onze tour naar Halong Bay geboekt. Toen kwam mijn cadeautje: samen zijn we haar eerste tattoo gaan zetten! Oh wat is het mooi en is zij ongelooflijk blij!! Yessss!! Maar dat was nog niet alles, 's avonds zijn we samen sushi gaan eten. She loved it! Yesss!!
Mission completed! Ze vond het een heel erg leuke dag!

Polleke's eerste tattoo

30 november vertrokken we om 8uur met de bus (4uur) naar Halong Bay. Eenmaal aangekomen kregen we slecht nieuws.. Er was storm op komst, dus mochten we niet slapen op de boot. We zijn jammer genoeg ook niet naar de pearl farm en de grote grot gegaan :(. We zijn ook niet mogen gaan kajakken. Die avond hebben we dus gewoon gegeten in een hotel en gaan slapen.

Halong Bay
Opzich was het wel een heel erg leuke dag!! We hebben geluncht op de boot, gekeken naar 1 van de 7 natuurwonderen! Het is prachtig!! We hebben in een bamboe bootje gevaren en een grot bezocht, we hadden ook een heel gezellige groep wat het ook super maakte. We hebben met een paar jongens nog een avond wandeling gemaakt. Plots hoorden we een raar geluid. Dus wij gingen op het geluid af en zagen een vuilniswagen met op de grond heel erg veel blikjes. Dit is hun manier om de blikjes plat te drukken ;-) gewoon een tijdje heen en weet rijden over de blikjes ;-)
Jammer genoeg werd de rest afgelast.

Halong Bay! Happy friends. ❤️

1 december hebben we ons jammergenoeg verslapen. Ter compensatie zouden we een berg gaan beklimmen. Door dat we ons verslapen hebben (hadden wekker gezet) konden we niet mee.. Achjaa nu hebben we gezellig naar Frozen gekeken ;-)
Om 12uur terug richting Hanoi :( jammer maar helaas. We kunnen niet altijd geluk hebben ;-)

2 december zijn we terug bij Karinne! Lekker gekookt en gegeten. Vandaag maken we onze hele dag vrij om te skypen met het thuisfront! Yessss

Duuus.. Kom maar op met de belletjes! ;-)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade