Een goed doel is ons doel!

14 augustus 2014

Wat we nu vooral proberen te doen is genieten van de laatste momenten met onze vrienden en familie. Wat ons nu ook volop bezig houdt zijn de vele voorbereidingen. Gelukkig is het wel allemaal erg leuk.

Wat we super vinden is dat we niet alleen plaatselijke vrijwilligersprojecten gaan steunen in Azië maar ook een nationaal project, namelijk Think-Pink. Think-Pink is de nationale borstkanker campagne.

Wat zijn onze vrijwilligersprojecten in Azië?

Ons eerste project is in Cambodja, hier geven we kindjes les in een lokale school.

In Nepal gaan we koken, sporten, enz. met kindjes uit een weeshuis.

India is zo groot dat we er twee doen. Het eerste bevindt zich in Puducherry, daar gaan we vrouwen sociale voorlichting geven,dit vooral over HIV/Aids, gezondheid,... .

Ons laatste project is in het noord oosten van India. Geneeskunde spreekt ons enorm aan en daarom gaan we helpen in een ziekenhuis.

Wat doen we ten voordele van Think-Pink?

In Azië gaan we heel wat kilometers wandelen, dit willen we combineren met Think-Pink. Dit is mogelijk op twee manieren, namelijk:
- Er kan een vast bedrag gestort worden, met vermelding van '4feet1way'. Vanaf
€ 40 krijg je een fiscaal attest rechtstreeks van Think-Pink.
- Of, per schijf van 50 gewandelde kilometers kan je een zelf bepaald bedrag opgeven dat we met een contract vastleggen. Het aantal kilometers worden geregistreerd via een FitBit. Deze verrekenen we dan achteraf.

Op het einde van de lange reis gaan we al het ingezamelde geld rechtstreeks doneren aan Think-Pink. Elke euro kan ons daarbij helpen. Dit kan door ons te contacteren of via de volgende link.

Onze contactgegevens:

[email protected] of [email protected]

of

1. Kris Van Goethem:
    21 augustus 2014
    Beste Paulien en Silke,

Veel plezier en voldoening tijdens jullie avontuur! Ik ga proberen regelmatig een kijkje te nemen op jullie blog!

Groetjes,

Kris
  2. Bart Verbeeck:
    24 augustus 2014
    Ik wens jullie veel geluk en een mooie reis..Ik ga jullie volgen, weliswaar hier op intern
  3. Liliane Becu:
    25 augustus 2014
    Lieve Paulien en Silke,
    Ik vind het fantastisch dat jullie het aandurven om zo'n avontuur te maken. Hopelijk valt alles heel goed mee voor jullie.
    Zorg goed voor elkaar !
    Geniet ervan en het allerbeste !
  4. Fanny Van Severen:
    25 augustus 2014
    Lieve mooie meisjes, terwijl jullie hoog boven in de lucht hangen op weg naar Singapore maak ik snel kennis met jullie blog dat ik inderdaad heel regelmatig zal consulteren. Zoals ik reeds voordien zei, heel wat mensen hebben jullie beiden met een klein hartje zien vertrekken, maar ieder van ons bewondert jullie initiatief, moed en enthousiasme ... Geniet intens van deze reis, en zorg goed voor elkaar in volle harmonie ... Liefs, fanny